geloofsvoer.nl – voer voor gelovigen. Elke twee weken een blog of podcast van Dick en/of Renco. Lees en luister mee.  

#10 Zingeving voor millennials

Waarom de podcast Dit dus zowel Dick als Renco zo aanspreekt.

In deze tiende aflevering gaat het over zingeving en spiritualiteit voor millennials (dertigers in dit geval). We putten uit de sterke podcast Dit dus!
| Renco Schoemaker

“We kunnen goed over dingen praten; God wordt een soort gespreksonderwerp waar we eindeloos over kunnen praten.”

We hebben het ritme gevonden hoor. Na de bonus content van eergisteren bij de vorige aflevering over bloot, staat er nu een nieuwe aflevering klaar. Dit keer praten we, jaja alwéér, over de Dit dus podcast, maar dan vooral over het type vragen dat daar gesteld wordt. Waarom spreekt ons dat zo aan? Wat zegt dat over onze eigen vragen en gesprekken hierover? Deze aflevering was gewoon één take dus je krijgt de euh, aah’s en ‘weet je wel’ en alle gratis bij. Reageren? Scroll naar onderen en laat een bericht achter of mail naar gesprek [at] geloofsvoer [punt] nl.

Show notes

Vandaag praten Dick en Renco over wát nu precies de podcast Dit dus zo goed maakt. In hoeverre hebben zij eigenlijk zelf dergelijke gesprekken in hun persoonlijke levens? Alhoewel Dick en Renco (net) geen millennials zijn, spreken de Dit dus vragen over zingeving en het christelijk geloof enorm aan.

Iets meer over auteur Renco Schoemaker

Renco is ruim 35 jaar, man en vader van twee. Hij was eerder jeugdouderling in zijn gemeente in Zwolle. Hij mag graag fietsen, hardlopen, tv series kijken en bloggen. Luistert tot slot graag naar harde christelijke herrie.

Abonneren

Je kan onze podcast ‘geloofsvoer gesprek’ hier beluisteren op onze blog of je abonneren via je favoriete podcast app. Wat jij wil.

Liever eens per maand alle blogs en podcasts per mail ontvangen? Ook dat kan, abonneer je dan op onze nieuwsbrief.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

copyright © geloofsvoer - 2013-

Powered by YOOtheme.